onsdag 10 oktober 2012

Sidepull på väg!

Har äntligen fått arslet ur vagnen (och tagit mig råd) till att betala Willies nya sidepull, så nu är det bara att vänta på lapp i lådan så jag får åka och hämta det från posten! :) kändes dumt att göra det tidigare då min framtid kändes så osäker. Men nu efter neurologbesöket känns det så mycket bättre och osäkerheten är borta. Känner att det inte är så långt borta nu, snart kommer det nog en diagnos och jag får behandling mot denna konstiga åkomma som drabbat mig. Börjar även vänja mig med mitt tillstånd och tycker att för första gången sen det kom, verkar det ha stannat upp och slutat bli sämre hela tiden! :) kanske jag står på en "platå" just nu, men det är skönt att inte känna "åh, nej" varje dag man vaknar, utan faktiskt har stunder man kan koppla bort eländet! :)

Idag har jag dock inte ridit fast det var frestande. Vill inte börja överbelasta kroppen och få bakslag nu bär jag äntligen får rida igen. <3 men det var dags att fylla på spån i stallet så jag fick nog min sjukgymnastik ändå känner jag. Får se hur det blir imorgon då. :) stackars Willies känner sig utanför och blir svartsjuk så fort Nobbe får komma ut och inte han. Får kramas lite extra med honom bara. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar