onsdag 10 oktober 2012

Min egen "muminmugg"

Har just beställt nästa års väggkalender, självklart med bilder på mina rara hästar. :) beställde även en mugg med en bild där jag rider iväg med Nobbe och med John Waynes text "No hour of life is waisted that is spent in the saddle" på. Kan ta kort på den sen när jag hämtat den från stan. :) i mina ögon är den muggen redan värd mer än alla muminmuggar i världen, haha. :)

Kan inte begripa mig på den där muminmuggshysterin... Barnmuggar med feta mumintroll på som aktioneras ut för flera hundra, vissa enstaka exemplar för flera tusen!! Skulle man kanske gråta lite om man tappade den i golvet? "Jaha, där rök två månaders inkomster. Bara att ta fram sopborsten då"... Nej, då satsar jag hellre mina pengar i mina hästar. DE är en investering som heter duga! Vad de är värda i slutändan spelar ingen roll, då jag aldrig skulle sälja dem, men investeringen består av glädje, frisk luft, terapi, motion, styrketräning, kreativitet, vänskap, kärlek, skratt, upplevelser och tidsfördriv.

Säg den muminmugg som ger det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar