fredag 7 september 2012

Sjukskriven :( :( :(

Satansjävlaskit rentutsagt. INTE kul att inse att kroppen inte klarar samma tempo som viljan... :(

Läkaren gav mig två alterntiv: läggas in på sjukhus för utredning eller ta emot den sjukskrivning hon har velat ge mig hur länge som helst. Pest eller kolera? Blev alltså sjukskriven till slut.

Tänkte att hon säkert vet bäst, läkarutbildad som hon är och allt ;), så jag tänkte vila nu då! För TÄNK om jag faktiskt blir VÄRRE av att va i farten när jag har ont, även på sikt! Kanske lika bra att ta det lite lugnare då....

Happ, två dagar nu har jag alltså bara varit stilla, inga hästar tränade. :( var till stan och tog nya blodprover igår, och till stan igen idag; sålde lite hästgrejer jag inte längre behöver samt köpte världens coolaste svart/rosa lamicell transformer ridhjälm, så mycket mer än så har jag inte gjort på två dar! Än är det åtminståne INTE någon förbättring, har mer ont nu än tidigare tycker jag... :(

Ta det lugnt är inte min starka sida. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar