söndag 9 september 2012

Inställd hästträning :(

Beställde ett nytt sidepull till Willies idag från Highridge. Ett helt i läder, gjort i USA; kastanjefärgat med svart flätad nosrem. Ser fram emot att få byta ut hans gamla, dock fullt fungerande Quarter Canyon sidepull mot det nya. :) Det kanske var lite det där med girighet igen nu då, han har ju faktiskt ett redan. Men jag har som sagt blivit lite kräsen.. Vill ha ett i mjukare läder.

Nåja, har insett att jag prioriterar kvalitet framför kvantitet. Äger hellre färre grejer jag faktiskt använder av superkvalitet än har en massa halvbra saker som ligger och skräpar överallt. Säljer grejer från stallet utav bara helskotta nu. :)

Tänkte sätta upp bild på nya sidepullen här, men ipaden är inte med på noterna. Kanske slänger igång datorn nån dag och fixar det. Typ när sidepullen kommit eller så! :)

Är trött på att va sjukskriven nu. Suuugen på hästträning! Och nu är dottern sjuk också, influensa... Så Willies träning blir inte av imorgon, då min man jobbar och jag behöver va hemma med min stackars dotter. Therese skulle ha kommit och allt. Tusan! :( Nå, han lär knappast lida så mycket av att mest bara gå i hagen ett tag igen...

Mina hästar är hiskeligt högprioriterade i mitt liv. Men dottern går alltid först! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar