torsdag 30 augusti 2012

Lekfarbror

Idag har Nobbe fått vara lekfarbror, jag tog nämligen en långpromenad med honom medan han hade min dotter på ryggen. Nobbe tycker det är jättekul och blir väldigt glad när hon ska rida: mycket sällskap och får känna sig duktig på ett väldigt oansträngande sätt. :) han är så försiktig med henne och verkar stolt över att få bära henne. Hon må vara 10 år, men har faktiskt ingen hästvana whatsoever trots att vi alltid har haft hästar. Hon har nämligen inget intresse av att hålla på med hästar (alla har ju märkligt nog inte det), men hon kommer gärna ut och skrittar i skogen medan jag leder. Och Nobbe är ju självklart hennes favorithäst! ;)

Ska bli intressant att se hur mina ben tog det hela, vi var ute i en och en halv timme... Och hur min förkylning tog det också för den delen... Som sagt är jag inte riktigt i skick för tillfället. Men är trött på att sitta av tiden nu. Man orkar nog. Mer än man tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar