måndag 27 augusti 2012

Ser man på....

Att jag kommer ihåg lösenordet hit ännu... :) BRA!

Funderar på om man skulle börja uppdatera min lilla hästblogg igen. :) passar rysligt bra eftersom hästarna nu sätts igång efter en alldeles för lång sommarvila. nobbe ser ut som om han ska spricka närsomhelst. Tänker rida igenom honom från grunden i höst, mest för min egen skull. Har ju en liten Quarter här hemma som ska grundridas.... Vilket kommer att göras GRUNDLIGT och i lugn takt. Inget fuskande!

Hade precis börjat sätta igång hästarna. Promenerat med utrustningen på med Willies, markarbetat, skrittat och sedan travat med Nobbe, mer markarbete... Och så blev jag sjukskriven :( tusans skit. Har nåt konstigt i kroppen som utreds just nu, yrsel, ont i benen och muskelryckningar... Men börjar kännas bättre nu när jag vilat en vecka. Förutom ångesten då som jag får av att hästarna OCKSÅ har vilat..... Men nu får det räcka tycker jag! Benvärk eller inte, nu kör vi! Behandlar min nyuppkomna förkylning och räknar kallt med att vara fit for fight till helgen.

Med hästar har man inte tid att vara sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar